Os pido disculpas, se me pasó poneros el lápiz del wallpaper, que por cierto ya os lo envié,espero que os guste :)
I apologize, I missed putting the pencil sketch of the wallpaper, which by the way I already sent it to you, I hope you like it :)
Pedro Perez
2021-05-31 10:54:44 +0000 UTCAlastolor B
2021-05-29 12:40:48 +0000 UTCAnthony Hortin
2021-05-29 03:33:48 +0000 UTCEmiliano
2021-05-28 18:50:37 +0000 UTCMercedes Ruiz
2021-05-28 17:21:05 +0000 UTCAlejandro Barrigón Muñoz
2021-05-28 16:27:07 +0000 UTCGuillermo Vallejo
2021-05-28 16:22:55 +0000 UTCElangelquefue
2021-05-28 15:34:36 +0000 UTCPedro
2021-05-28 15:22:24 +0000 UTCLizandro Perez
2021-05-28 15:22:13 +0000 UTC