Si os dijese que no he disfrutado haciendo esta pagina, os mentiría :)como la veis, os esta gustando? Aún queda mucho por recorrer pero creo que este nuevo libro tendrá pintaza. Hay que darlo todo siempre en cada nuevo proyecto y más cuando el guión se adapta a uno como un guante.
If I told you that I did not enjoy making this page, I would lie to you :) as you see it, are you liking it? There is still a long way to go but I think this new book will look good. You always have to give your all in each new project and more so when the script suits one perfectly.
Pedro Perez
2021-08-13 09:11:37 +0000 UTCMercedes Ruiz
2021-08-13 04:38:35 +0000 UTCAlejandro Barrigón Muñoz
2021-08-12 23:58:52 +0000 UTCTimber Wolf
2021-08-12 23:35:00 +0000 UTCSheila Havzi Art
2021-08-12 22:16:01 +0000 UTC