SamuZai
supersatanson
supersatanson

fanbox


Hex Bunny (Public)

How about a Bunny Girl collection to start this Year of the Rabbit?

For some reason, every time I draw Hex, I end up liking her more. She became one of my muses in the past months, so I'll probably draw her a bit more. Overall, most poke gals are really fun to draw, probably because they're super cute with simple colorful designs, something that's right up my alley.

I guess somehow she gives me Kobeni (Chainsawman) vibes, but I haven't felt like drawing chars from that show at the moment, even though I loved the manga & anime. 

Anyway, another Bunny Girl coming up on Friday, and Plumber+Princess comic update next Tuesday!


卯年から始まるバニーガールコレクションはいかがですか?

なぜかオカルトマニアを描くたびに好きになってしまう。 彼女はここ数ヶ月で私のミューズの一人になったので、おそらくもう少し彼女を描くでしょう. 全体として、ほとんどのポケギャルは描くのが本当に楽しいです。おそらく、シンプルでカラフルなデザインでとてもキュートだからです。

どういうわけか彼女は私にコベニ(チェーンソーマン)の雰囲気を与えてくれると思いますが、私は漫画とアニメが大好きでしたが、現時点ではそのショーからキャラクターを描く気がしませんでした.

とにかく、別のバニーガールが金曜日に登場し、配管工とプリンセスのコミックが来週の火曜日に更新されます



Hex Bunny (Public) Hex Bunny (Public)

More Creators