1. 스파이 패밀리 - 요르 / Spy family - Yor
2. 나루토 - 츠나데 / Naruto - Tsunade
3. 헬 테이커 - 루시퍼 / Hell taker - Lucifer
4. 드래곤볼 - 인조인간 18호 / Dragon ball - Android 18
팬박스에서는 따로 투표 시스템이 없어서 제가 그렸으면 하는 캐릭터를
댓글로 숫...
2022-05-13 03:00:36 +0000 UTC
View Post
조금 있으면 또 5만명 기념이군요. 시간 참 빠르네요. 얼른 시작해보겠습니다.
Soon, we'll have 50,000 viewers. Time flies so fast. Let's get started.
もうすぐ5万人の記念ですね。 時間があっという間ですね。 早く始めてみます。
2022-05-10 11:48:56 +0000 UTC
View Post
감사합니다.
Thank you.
ありがとうございます。
2022-05-07 08:32:56 +0000 UTC
View Post
뭔가 아쉬워 보이는 예은이입니다!
Yeeun seems to be disappointed.
イェウンは何か残念そうです。
2022-05-05 10:05:48 +0000 UTC
View Post
뭔가 아쉬워 보이는 예은이입니다!
Yeeun seems to be disappointed.
イェウンは何か残念そうです。
2022-05-05 10:04:27 +0000 UTC
View Post
봐주셔서 고맙습니다!!! 이번에도 베리에이션으로 진행됩니다.
Thank you for watching! It will be a variation this time as well.
ご視聴ありがとうございます! 今回もバリエーションになります。
2022-05-03 12:27:43 +0000 UTC
View Post
조금씩 새로운 도전을 하고 있습니다만.. 티는 잘 나지 않는군요.
이제 예은이와 송지아 사장님을 그려볼까 생각중입니다. 감사합니다.
I'm taking on new challenges a little by little. It's not effective.
I'm thinking about drawing Yeeun and CEO Song Jia. Thank you.
少しずつ新しい挑戦をしていますが、 あまり目立たないですね...
2022-04-30 10:21:55 +0000 UTC
View Post
조금씩 새로운 도전을 하고 있습니다만.. 티는 잘 나지 않는군요.
이제 예은이와 송지아 사장님을 그려볼까 생각중입니다. 감사합니다.
I'm taking on new challenges a little by little. It's not effective.
I'm thinking about drawing Yeeun and CEO Song Jia. Thank you.
少しずつ新しい挑戦をしていますが、 あまり目立たないですね...
2022-04-30 10:20:49 +0000 UTC
View Post
이번에도 어김없이 베리에이션으로 준비해봤습니다. 감사합니다.
4월 투표인데 늦게 올리게 되서 죄송합니다. 4월 말에는 올리려고 노력중입니다.
I prepared a variety this time as well. Thank you.
I'm sorry to post it late because it's April's vote. I'm trying to post it at the end of April.
今回も間違いなくバリエーションで準...
2022-04-28 12:24:31 +0000 UTC
View Post
거칠게 당할수록 흥분하는 예은이입니다.
봐주셔서 고맙습니다!
Yeeun gets more excited when she gets rough.
Thank you for watching.
イェウンは荒々しくやられる時、もっと興奮します。
見てくださってありがとうございます。
2022-04-25 11:51:33 +0000 UTC
View Post
거칠게 당할수록 흥분하는 예은이입니다.
봐주셔서 고맙습니다!
Yeeun gets more excited when she gets rough.
Thank you for watching.
イェウンは荒々しくやられる時、もっと興奮します。
見てくださってありがとうございます。
2022-04-25 11:50:35 +0000 UTC
View Post
총 25표 ( 25 votes in total)
1. 엘든링 - 라니 / Elden ring - Ranni
4 표(vote)
2. 나루토 - 츠나데 / Naruto - Tsunade
6표(vote)
3. 헬 테이커 - 루시퍼 / Hell taker - Lucifer
3표(vote)
4. KDA 1 - 이블린 / KDA 1 - Evelynn
12표(vote)
kda 1 이블린으로 결정되었습니다. 감사합니다.
2022-04-25 06:46:16 +0000 UTC
View Post
요즘 베리에이션이 점점 기본 값이 되는 모양이군요.
봐주셔서 고맙습니다.
Variation seems to be becoming the default value these days.
Thank you for watching.
最近バリエーションがますます基本値になっているようですね。
見てくださってありがとうございます。
2022-04-22 13:12:58 +0000 UTC
View Post
1. 엘든링 - 라니 / Elden ring - Ranni
2. 나루토 - 츠나데 / Naruto - Tsunade
3. 헬 테이커 - 루시퍼 / Hell taker - Lucifer
4. KDA 1 - 이블린 / KDA 1 - Evelynn
팬박스에서는 따로 투표 시스템이 없어서 제가 그렸으면 하는 캐릭터를
댓글로 숫자를 적어주시면 감사하겠...
2022-04-19 12:13:19 +0000 UTC
View Post
5번째 커미션 작업입니다. 이번엔 치카라는 자캐를 그려보았습니다.
재미있는 작업이었습니다. 신청 감사합니다. :>
This is the 5th commission request. This time, I drew a origianal character called Chika.
It was a fun work. Thank you for your application. :>
今回で5回目のコミッションです。 今回はChica
というキャラクターを...
2022-04-19 11:52:21 +0000 UTC
View Post
5번째 커미션 작업입니다. 이번엔 치카라는 자캐를 그려보았습니다.
재미있는 작업이었습니다. 신청 감사합니다. :>
This is the 5th commission request. This time, I drew a origianal character called Chika.
It was a fun work. Thank you for your application. :>
今回で5回目のコミッションです。 今回はChica
というキャラクターを...
2022-04-19 11:51:01 +0000 UTC
View Post
커미션 신청 감사합니다. 캐릭터가 참 매력적이어서 작업할 맛이 있었습니다.
Thank you for applying for the commission. The character was so attractive that it was fun to work on it.
コミッションの申し込みありがとうございます。 キャラクターがとても魅力的で作業する楽しさがありました。
2022-04-17 04:46:29 +0000 UTC
View Post
4월 30일 저녁에 보상은 내려갈 예정입니다. 잊지 말고 다운로드 해주세요.
링크는 다른 곳에서 공개하지 말아주세요.
무단으로 수정하지 말아주세요.
그림에 대한 모든 권리는 저에게 있습니다. 감사합니다.
The compensation will go down on the evening of April 30. Don't forget to download it.
Please do not disclose the link anywh...
2022-04-14 15:35:08 +0000 UTC
View Post
커미션을 신청해주셔서 감사합니다. 봐주셔서 고맙습니다.
Thank you for applying for a commission. Thank you for watching.
コミッションのお申し込みありがとうございます。 ご視聴ありがとうございます。
2022-04-14 15:22:25 +0000 UTC
View Post
4월 15일에 보상은 예정대로 올라올 것입니다. :>
(저번 달엔 약속 못지켜서 죄송했습니다.)
앞으로의 계획 (4월 15~5월 15일까지)
4월 캐릭터 투표 1장
ceo and bodyguard 시리즈 이예은 편 4장
픽시브 4만기념 송지아 1장
다른 건 괜찮은데 베리에이션이 제법 시간을 잡아...
2022-04-13 11:16:50 +0000 UTC
View Post
커미션을 신청해주셔서 감사합니다. 봐주셔서 고맙습니다.
Thank you for applying for a commission. Thank you for watching.
コミッションのお申し込みありがとうございます。 ご視聴ありがとうございます。
2022-04-13 10:59:42 +0000 UTC
View Post
트위터 5천 감사드립니다.
감사의 마음으로 이예나의 고양이 코스프레를 그려보았습니다.
후원과 관심으로 여기까지 올 수 있었습니다. 앞으로도 열심히 하겠습니다.
Thank you for 5,000 Twitter followers.
With gratitude, I drew Lee Ye-na's cat costume.
I was able to come this far with support and interest. I'll continue to work hard.
Twitter...
2022-04-11 14:08:37 +0000 UTC
View Post
트위터 5천 감사드립니다.
감사의 마음으로 이예나의 고양이 코스프레를 그려보았습니다.
후원과 관심으로 여기까지 올 수 있었습니다. 앞으로도 열심히 하겠습니다.
Thank you for 5,000 Twitter followers.
With gratitude, I drew Lee Ye-na's cat costume.
I was able to come this far with support and interest. I'll continue to work hard.
Twitter...
2022-04-10 06:35:58 +0000 UTC
View Post
픽시브 팔로워 기념은 어느 새 송지아 사장님으로만 쭉 그리게 되네요.
트위터는 다른 캐릭터로 코스프레 한번 해보겠습니다. :>
The celebration of Pixiv followers will soon be drawn under the theme of Song Ji-ah.
I will try to cosplay with another character on Twitter. :>
ピクシブフォロワー記念は、いつの間にかソン·ジア社...
2022-04-06 14:11:12 +0000 UTC
View Post
픽시브 팔로워 기념은 어느 새 송지아 사장님으로만 쭉 그리게 되네요.
트위터는 다른 캐릭터로 코스프레 한번 해보겠습니다. :>
The celebration of Pixiv followers will soon be drawn under the theme of Song Ji-ah.
I will try to cosplay with another character on Twitter. :>
ピクシブフォロワー記念は、いつの間にかソン·ジア社...
2022-04-04 14:11:14 +0000 UTC
View Post
베리에이션으로 15p 작업해봤습니다. 다운로드하셔서 딜레이 없이 보시는 것 추천합니다!
I tried working on 15p with variations. I recommend you download it and watch it without delay!
バリエーションで15p作業してみました。 ダウンロードしてディレーなくご覧になることをおすすめします!
2022-04-01 10:28:18 +0000 UTC
View Post
베리에이션으로 15p 작업해봤습니다. 다운로드하셔서 딜레이 없이 보시는 것 추천합니다!
I tried working on 15p with variations. I recommend you download it and watch it without delay!
バリエーションで15p作業してみました。 ダウンロードしてディレーなくご覧になることをおすすめします!
2022-04-01 10:27:24 +0000 UTC
View Post
이번에도 베리에이션이 추가될 예정인데 잘 될지는 모르겠습니다. @_@
봐주셔서 감사합니다!
I am planning to add a variation this time as well, but I am not sure if it will work. @_@
Thank you for watching!
今回もバリエーションが追加される予定ですが、よくできるか分かりません。 @_@
見てくださってありがとうござい...
2022-03-29 12:05:55 +0000 UTC
View Post
바니걸 카린입니다. 아스나와 카린으로 간단하게 3some 3p 를 그려볼까 생각중입니다. 봐주셔서 감사합니다. :>
I drew a bunny girl Karin. I'm thinking of drawing a simple 3some 3p with Asuna and Karin. Thank you for reviewing it. :>
バニーガルカリンを描いてみました。 アスナとカリンで簡単に3some3pを描いてみようと思いま...
2022-03-27 13:24:51 +0000 UTC
View Post
바니걸 카린입니다. 아스나와 카린으로 간단하게 3some 3p 를 그려볼까 생각중입니다. 봐주셔서 감사합니다. :>
I drew a bunny girl Karin. I'm thinking of drawing a simple 3some 3p with Asuna and Karin. Thank you for reviewing it. :>
バニーガルカリンを描いてみました。 アスナとカリンで簡単に3some3pを描いてみようと思いま...
2022-03-25 11:25:45 +0000 UTC
View Post