SamuZai
YAM_spectrum
YAM_spectrum

patreon


'Azaz' Full Length or half?

Following 'Nami' last time,


I've edited the sketch because of comments on the full-length version of Azaz.


Which work do you prefer more?


The half version shows the face well, and the full length version shows the full face.


In fact, all the rest of the characters this month are full-length versions.


Coincidentally, it looks like it will be a unique January!

저번의 '나미'에 이어, 


Azaz의 풀 렝스 버젼의 의견이 있어 스케치를 수정해봤습니다. 


어떤 작품을 더 선호하시나요?


하프버젼은 얼굴이 잘보이고, 풀렝스 버젼은 전체가 보인다는 특징을 잘 이해하시면 좋겠습니다. 


사실 이번달 나머지 모든 캐릭터가 풀 렝스 버젼입니다. 


공교롭게도 독특한 1월이 될것 같습니다!


More Creators