patreon
We started the characters of this beautiful anime with a bad ending, for me Ichika is the best girl <3.
私たちはこの美しいアニメをバッドエンドで始めました。 私にとって、いちかは最高の女の子です <3。
akazome
dntlsrl
Fes
orze
madlen
wak4kusa296
shinyysasha
jashinslayer
あべしまる
neobear
otetekoten
mostwondrousandstrange
kyariko
BlakBook
alancampos
IceGirls_Ai
チャビーマン
cubacuba
Blackimus
ivan gilbertt
manpoko
jycrow
AccidentalAesthetics
Peter Marosi
DesktopDragon
x
AzuRyuna
jrnarts
Usmangaa
塔可丶他口
arbiter1
COMETMURDER
shldmusic
TheWitness
けぱ
GraySun_Builds
AzerarQ
ruffsenpai
d
Inuzu
ごどくろあ
ぼし
kataokasan(代理)
STITYO
パソき
NeverKnowsBestYoutube
Warmaisach
走訪深黃大地 Yellowland HK
Fuzzzzyy
Aimeesimscreator