Hello clan! I present you another of the next miniatures of which we will have the process very soon. It is the new Vampire lord on Nightmare steed from Warhammer Age of sigmar. Let me know in the comments what you think. Thanks for your support!!!!
Hola clan! Os presento otra de las PrΓ³ximas miniaturas de las cuales tendremos muy pronto el proceso. Es el nuevo Vampire lord on Nightmare steed de Warhammer Age of sigmar. Decidme en los comentarios que os parece. Gracias por vuestro apoyo!!!!
JosΓ© David GonzΓ‘lez Ramos
2025-05-27 07:04:51 +0000 UTCJose Terron
2025-05-15 16:55:06 +0000 UTCJosΓ© David GonzΓ‘lez Ramos
2025-05-11 09:51:09 +0000 UTCJosΓ© David GonzΓ‘lez Ramos
2025-05-11 09:49:22 +0000 UTCStefan Locklair
2025-05-10 17:23:51 +0000 UTCAsterio
2025-05-10 11:52:36 +0000 UTC