SamuZai
白珠
白珠

fanbox


🍣2025/7/3 プチ制作経過

ご覧いただきありがとうございます、白珠です!


7月に入りましたね!皆さんの所はもう暑くなっているでしょうか…?

こちらは最近気温が30度くらいまで上がるのでエアコンが手放せません…😇

最近箱で6本入りのアイスをよく買うんですが、おすすめのアイスがあれば教えてください🍣🍨


最近はコミケの準備やご依頼作業を進めていますが、マンガ終わったのにゆっくりしてないなという謎と、やる事が無限にあることへのわくわくの狭間にいます…🤪


それでは最近の状況をお届けします!

--------------------------------------------------------

🍣NEWS

・現在の制作状況について

現在は先週に引き続きご依頼いただいているイラスト作業と並行して、

夏コミ用の新作イラストを進めております!

実は新刊の本文部分もやってみたいことがあって進めてるのですが、

詳細はもう少し先にお伝えできればと思います((🍣))


実はイラスト以外にも近いうちにお見せしたいものもあるので

順次お待ちいただけると嬉しいです…!


白ちゃんもいればもちろん珠ちゃんも…☺️



🍣新作マンガ発売中です!

(frame embed)



過去作のセールが本日23:59までですのでこちらもお見逃しなく!

------------------------------------------------------------

DLsite・・・2025/6/6(金)0:00~2025/7/3(木)23:59

FANZA・・・2025/06/7(土)0:00~2025/7/3(木)23:59

------------------------------------------------------------


3作目(珠ちゃん)・・・30%OFF!

DLsite

(frame embed)


FANZA

(frame embed)


メロンブックス※セールなしです※

(frame embed)



🍣2作目(白ちゃん)・・・50%OFF!

DLsite

(frame embed)


FANZA

(frame embed)


メロンブックス※セールなしです※

(frame embed)



🍣1作目(珠ちゃん)・・・50%OFF!

DLsite

(frame embed)


FANZA

(frame embed)




ご感想・ご支援、いつも本当に励みになっています。

ではまた!

------------------------------------------------------------

Thank you for checking out my work!


It’s already July! Is it getting hot where you are?

Over here, the temperature’s been hitting around 30°C lately, so I can’t survive without the air conditioner… 😇

Lately, I’ve been buying boxes of six ice creams at a time—if you have any favorites, I’d love to hear your recommendations! 🍣🍨


I’m currently juggling Comiket prep and commissioned work, and even though I finished my manga, I haven’t really had time to relax. I’m floating somewhere between the mystery of “why am I not resting?” and the excitement of “wow, there’s an endless list of things to do”… 🤪


## Here’s a quick update on what I’ve been up to!


🍣 NEWS

・Current Production Status

Alongside commissioned illustrations I’ve been working on since last week, I’m also making progress on new illustrations for Summer Comiket!


Actually, there are a few other things I hope to share with you soon, aside from illustrations—

so I’d be happy if you could look forward to them as well…!


If there’s Haku-chan, of course there’s also Tama-chan…☺️


Also, don’t miss out—

My past works are on sale until **tonight at 11:59 PM**!

--------------------------------------------------------


DLsite: June 6, 2025 (Fri) 00:00 – July 3, 2025 (Thu) 23:59

FANZA: June 7, 2025 (Sat) 00:00 – July 3, 2025 (Thu) 23:59

----------------------------------------------------------


🍣 *Volume 3 (Tama-chan)* – **30% OFF!**

→ DLsite

→ FANZA

→ Melonbooks (*not on sale*)


🍣 *Volume 2 (Haku-chan)* – **50% OFF!**

→ DLsite

→ FANZA

→ Melonbooks (*not on sale*)


🍣 *Volume 1 (Tama-chan)* – **50% OFF!**

→ DLsite

→ FANZA


Your support and feedback always mean so much to me.

See you again soon!

🍣2025/7/3 プチ制作経過 🍣2025/7/3 プチ制作経過

Comments

Thank you so much, 黒ウさん! It sounds like summer is approaching on your end, too! It's such a shame when the ice melts too quickly... 😂 Right now, I'm in the middle of a real storm of tasks, but I'm doing my best to get through it! I really appreciate your kind words — they mean a lot to me. ☺️

白珠

It's not quite 30C here, but I find myself constantly popping ice cubes into glasses of water to cool down. They melt so quickly... I hope your schedule clears up and you manage to catch a breather, soon!

黒ウ

Kさんお疲れ様です! チョコは新作も多いですし探しがいもありそうですね! シュガーコーンは食後の満足感がたまらないので自分も好みです☺️ 新しいイラストもお見せしたいので気合いを入れて進めていきますね💪🍣

白珠

カリカリさんありがとうございます! 雪見だいふく9個入りの存在は初めて知ったので気になりますね、2個入りでも満足なのに9個もあったらどうなるんだろう…☺️ 今手掛けているイラストなどどんどんお披露目できるように頑張りますのでご期待ください…!

白珠

おつかれさまです。 チョコ系とシュガーコーン系のアイスで夏を乗り切ります。 新作イラスト、楽しみにしています。

K

雪見だいふくが好きですね…9個入りのも美味しいです! 作品も楽しみにしてます!

カリカリ


More Creators