ご覧いただきありがとうございます、白珠です!
7月中旬の入り口ですね!皆さんはいかがお過ごしでしょうか…?
こちらは真夏日が続いてますが、明後日くらいから落ち着くようでホッとしています☺️
とはいえ日中は日差しが厳しいので最近は夜に散歩するようにしています!
空気感が違って結構好きなんですよね、夜のコンビニとか…
最近はコミケの準備やご依頼作業、後支援サイト用のイラストに着手しております!
今回はお見せできるものが結構ありますのでお楽しみに🍣
それでは最近の状況をお届けします!
--------------------------------------------------------
🍣NEWS
・サークルロゴについて
作ってもう少しで2年を迎えるサークル「珠寿司」ですが、
遂にサークルの看板であるロゴができましたのでお披露目したいと思います!
シンプルかつほっこりテイストに仕上げていただきました☺️
同人誌やグッズなどに使用していく予定ですので、よろしくお願いいたします🍣🙏
・イベント用サークルクロスについて
現在C106に参加が決まっておりますが、
その際使用するサークルクロス用のイラストができましたので
こちらもお披露目です!
珠ちゃんに…
白ちゃん…
同人誌ではえっちに活躍?してますが、
今回はばっちり決めてもらいました☺️
イベントで完成したディスプレイをお見せできるのを楽しみにしております!
・新作イラストについて
もちろん新規イラストも制作中です!
来週末にお見せできるように制作を進めていきます💪🍣
司ちゃんにいったい何が…
・ご支援へのお礼
ほしいものリストより単三電池をいただきました、ありがとうございます!
電池は発送元が匿名になってしまうようで、実はどなたから届いたのか判明していない状況なんです…
もしご支援いただいた方はメッセージやXのDMなどでもこっそり教えていただけると嬉しいです🙏
ほしいものリストはこちらになりますので、
よろしければ引き続き、ご支援いただけると嬉しいです!
🍣新作マンガ発売中です!(07/17 23:59 まで10%OFFです!)
過去作はこちら!
3作目(珠ちゃん)
DLsite
FANZA
メロンブックス
🍣2作目(白ちゃん)
DLsite
FANZA
メロンブックス
🍣1作目(珠ちゃん)
DLsite
FANZA
ご感想・ご支援、いつも本当に励みになっています。
ではまた!
------------------------------------------------------------
Thank you for checking in!
We're now entering mid-July! How have you all been doing?
It's been scorching hot over here lately, but it looks like things will finally cool down a bit in a couple of days, which is a relief ☺️
That said, the sun is still intense during the day, so I’ve been taking evening walks recently. I actually really like the atmosphere at night—especially around quiet convenience stores…
Lately, I’ve been busy preparing for Comiket, working on commissions, and also starting illustrations for this support site!
This time, I have quite a few things I can share—so please look forward to it 🍣
## Here’s what I’ve been up to recently!
🍣 NEWS
◆ About the Circle Logo
My circle “Tama-zushi” is coming up on its 2nd anniversary,
and I’m excited to finally unveil our official circle logo!
It’s been designed with a simple and heartwarming touch ☺️
I plan to use it on doujinshi covers, merchandise, and more—so please keep an eye out for it! 🍣🙏
---
◆ About the Circle Cloth for Events
I’ll be attending Comiket 106, and I’m happy to share the illustration for our event tablecloth display!
Featuring Tama-chan…
And Haku-chan…
They may get a little naughty in the doujinshi, but this time they’re striking some cool poses ☺️
I can’t wait to show you the finished booth display at the event!
---
◆ About New Illustrations
Of course, I’m also working on brand-new illustrations!
I’m aiming to have something ready to share by next weekend 💪🍣
What’s happening to Tsukasa-chan…?
---
◆ Thank You for Your Support
Someone kindly sent me AA batteries from my wishlist—thank you so much!
Since the shipment was anonymous, I actually don’t know who sent them…
If you were the one who sent them, I’d love it if you could let me know via message or DM on X—just a quiet heads-up would be really appreciated 🙏
You can find my wishlist here—
If you'd like to continue supporting me, I’d be truly grateful!
---
🍣 My Latest Manga Is On Sale Now!
(10% off until July 17 at 23:59!)
Check out past releases here:
◆ Volume 3 (Tama-chan)
DLsite
FANZA
Melonbooks
◆ Volume 2 (Haku-chan)
DLsite
FANZA
Melonbooks
◆ Volume 1 (Tama-chan)
DLsite
FANZA
---
Your thoughts and support always mean the world to me.
See you again soon!
白珠
2025-07-11 22:59:56 +0000 UTCsugapi
2025-07-11 04:53:36 +0000 UTC白珠
2025-07-11 01:34:55 +0000 UTC白珠
2025-07-11 01:31:46 +0000 UTCK
2025-07-10 13:45:22 +0000 UTC黒ウ
2025-07-09 13:58:37 +0000 UTC