SamuZai
白珠
白珠

fanbox


🍣2025/7/9 プチ制作経過

ご覧いただきありがとうございます、白珠です!


7月中旬の入り口ですね!皆さんはいかがお過ごしでしょうか…?

こちらは真夏日が続いてますが、明後日くらいから落ち着くようでホッとしています☺️

とはいえ日中は日差しが厳しいので最近は夜に散歩するようにしています!

空気感が違って結構好きなんですよね、夜のコンビニとか…


最近はコミケの準備やご依頼作業、後支援サイト用のイラストに着手しております!

今回はお見せできるものが結構ありますのでお楽しみに🍣


それでは最近の状況をお届けします!

--------------------------------------------------------

🍣NEWS

・サークルロゴについて

作ってもう少しで2年を迎えるサークル「珠寿司」ですが、

遂にサークルの看板であるロゴができましたのでお披露目したいと思います!

シンプルかつほっこりテイストに仕上げていただきました☺️

同人誌やグッズなどに使用していく予定ですので、よろしくお願いいたします🍣🙏



・イベント用サークルクロスについて

現在C106に参加が決まっておりますが、

その際使用するサークルクロス用のイラストができましたので

こちらもお披露目です!


珠ちゃんに…

白ちゃん…

同人誌ではえっちに活躍?してますが、

今回はばっちり決めてもらいました☺️

イベントで完成したディスプレイをお見せできるのを楽しみにしております!



・新作イラストについて

もちろん新規イラストも制作中です!

来週末にお見せできるように制作を進めていきます💪🍣


司ちゃんにいったい何が…



・ご支援へのお礼

ほしいものリストより単三電池をいただきました、ありがとうございます!

電池は発送元が匿名になってしまうようで、実はどなたから届いたのか判明していない状況なんです…


もしご支援いただいた方はメッセージやXのDMなどでもこっそり教えていただけると嬉しいです🙏


ほしいものリストはこちらになりますので、

よろしければ引き続き、ご支援いただけると嬉しいです!

www.amazon.jp
https://www.amazon.jp/hz/wishlist/ls/3U46FAUM71AX2?ref_=wl_share



🍣新作マンガ発売中です!(07/17 23:59 まで10%OFFです!)

(frame embed)



過去作はこちら!


3作目(珠ちゃん)

DLsite

(frame embed)


FANZA

(frame embed)


メロンブックス

(frame embed)



🍣2作目(白ちゃん)

DLsite

(frame embed)


FANZA

(frame embed)


メロンブックス

(frame embed)



🍣1作目(珠ちゃん)

DLsite

(frame embed)


FANZA

(frame embed)



ご感想・ご支援、いつも本当に励みになっています。

ではまた!

------------------------------------------------------------

Thank you for checking in!


We're now entering mid-July! How have you all been doing?

It's been scorching hot over here lately, but it looks like things will finally cool down a bit in a couple of days, which is a relief ☺️

That said, the sun is still intense during the day, so I’ve been taking evening walks recently. I actually really like the atmosphere at night—especially around quiet convenience stores…


Lately, I’ve been busy preparing for Comiket, working on commissions, and also starting illustrations for this support site!

This time, I have quite a few things I can share—so please look forward to it 🍣


## Here’s what I’ve been up to recently!


🍣 NEWS


◆ About the Circle Logo

My circle “Tama-zushi” is coming up on its 2nd anniversary,

and I’m excited to finally unveil our official circle logo!


It’s been designed with a simple and heartwarming touch ☺️

I plan to use it on doujinshi covers, merchandise, and more—so please keep an eye out for it! 🍣🙏


---


◆ About the Circle Cloth for Events

I’ll be attending Comiket 106, and I’m happy to share the illustration for our event tablecloth display!


Featuring Tama-chan…


And Haku-chan…


They may get a little naughty in the doujinshi, but this time they’re striking some cool poses ☺️

I can’t wait to show you the finished booth display at the event!


---


◆ About New Illustrations

Of course, I’m also working on brand-new illustrations!

I’m aiming to have something ready to share by next weekend 💪🍣


What’s happening to Tsukasa-chan…?


---


◆ Thank You for Your Support

Someone kindly sent me AA batteries from my wishlist—thank you so much!

Since the shipment was anonymous, I actually don’t know who sent them…


If you were the one who sent them, I’d love it if you could let me know via message or DM on X—just a quiet heads-up would be really appreciated 🙏


You can find my wishlist here—

If you'd like to continue supporting me, I’d be truly grateful!


---


🍣 My Latest Manga Is On Sale Now!

(10% off until July 17 at 23:59!)


Check out past releases here:


◆ Volume 3 (Tama-chan)

DLsite

FANZA

Melonbooks


◆ Volume 2 (Haku-chan)

DLsite

FANZA

Melonbooks


◆ Volume 1 (Tama-chan)

DLsite

FANZA


---


Your thoughts and support always mean the world to me.

See you again soon!

🍣2025/7/9 プチ制作経過 🍣2025/7/9 プチ制作経過 🍣2025/7/9 プチ制作経過 🍣2025/7/9 プチ制作経過 🍣2025/7/9 プチ制作経過 🍣2025/7/9 プチ制作経過

Comments

sugapiさんお疲れ様です! お祝いと応援ありがとうございます☺️🙏 希望としては今くらいの気温でずっと進んでほしいくらいですね…! 白珠コンビ、敗北しているところがピックアップされてばかりですが全体としては任務完遂している方が多い…はず!そうじゃないと司ちゃんが泣いてしまいます😇

白珠

お疲れ様です。 ご活動2年目おめでとうございます! 応援しております。 6月後半から毎日真夏日みたいな感じだったので涼しくなるのは助かりますね。 珠ちゃんに白ちゃん、いつもエッチなことにしかなってないけど実際には強くてかっこいいんだぁ…w 司ちゃんの憧れですものね。

sugapi

Kさん、活動開始2年のお祝いありがとうございます! 今までの暑さが嘘のようなので、夏本番に向けて英気を養っておきたいですね☺️ 白珠コンビも今回のイラストではしっかり作ってみました…!普段はめちゃめちゃなので… 司ちゃんも不穏ですが、どうなってしまうのか来週にご期待ください🍣🙏

白珠

黒ウさん thank you so much! Daytime walks feel nice and open too, but summer nights really have a special charm of their own☺️ I'm glad you like the circle logo! I'm also grateful for the chance to celebrate our 2nd anniversary!

白珠

活動開始2年、おめでとうございます。 予報だと、今週末から少し涼しくなりそうで一息漬けそうです。 普段はあんなことになっちゃっている珠ちゃんに白ちゃんですが、今回は凜々しく決まっていますね。 そして引き続き不穏な司ちゃん・・・。

K

Night strolls are quite nice, I enjoy the quiet atmosphere. Summer nights are great due to a lack of wet and cold, too! I like your circle logo, by the way - congratulations on 2 years!

黒ウ


More Creators