ご覧いただきありがとうございます、白珠です!
9月が始まりました!
まだ散歩すると汗をかいてしまう暑さですが、
気持ち涼しくなった気がする今日このごろです☺️
残暑が厳しいと思われますが、皆さんのところはいかがでしょうか…?
そろそろ秋のスイーツも食べてみたいですね🥞
それでは、最近の活動状況をお届けします!
🍣NEWS
■新作マンガ作品について
現在プロットの骨組みが完成しまして、
えっち度合いを持っていくフェイズに入っております!
週末にはネームも始めていきたいので、
お待ちいただけますと幸いです🍣🙏
毎回ですが、マンガ執筆中のこの時期は見せられるものがなくてもどかしいですね…
■新作イラストについて
こちらもまだお見せできないのですが、
新たにイラストのご依頼を完了しました!
タイミングが来たらお披露目できると思いますので、
公開できるのを楽しみにしております…!
今回は画像がなくて日記回みたいになってしまいました…
来週以降は制作経過をお見せできるように頑張って進めていきます!
▼過去作サマーセール参加中です!▼
------------------------------------------------------------
🍣2作目(白ちゃん)・・・50%OFF!
DLsite
FANZA
メロンブックス
🍣1作目(珠ちゃん)・・・50%OFF!
DLsite
FANZA
▼直近の作品はこちら🍵▼
4作目(白ちゃん)
DLsite(発売中)
FANZA(9月下旬発売予定)
メロンブックス
3作目(珠ちゃん)
DLsite
FANZA
メロンブックス
ご感想・ご支援、励みになっています!ではまた!
------------------------------------------------------------
Thank you so much for checking this out!
September has begun!
It’s still hot enough to make me sweat when I go for a walk,
but little by little it feels like things are cooling down☺️
The lingering summer heat can still be tough—
how is it where you are?
I’m starting to crave autumn sweets soon too 🥞
Now, let me share some updates on my recent activities!
🍣 **NEWS**
**■ About my new manga**
The framework of the plot is now complete,
and I’ve entered the phase of working in the more *spicy* elements!
I’m hoping to start on the name (draft storyboard) this weekend,
so I’d be grateful if you could look forward to it 🍣🙏
As always, this stage of writing manga feels frustrating
since there’s not much I can actually show you yet…
**■ About my new illustration**
I can’t reveal it just yet,
but I recently finished a new illustration commission!
Once the timing is right, I’ll be able to share it with you,
so I’m really looking forward to showing it off…!
This time it turned out more like a diary entry since I don’t have images to share,
but from next week onward I’ll do my best
to show you some progress updates!
白珠
2025-09-05 00:07:08 +0000 UTCK
2025-09-04 14:48:32 +0000 UTC