SamuZai
白珠
白珠

fanbox


🍣2025/9/11 プチ制作経過

ご覧いただきありがとうございます、白珠です!


9月ももう2周目ですね!

この前はきれいな満月が見られましたが

皆さんのはチェックできたでしょうか?


最近はあすけんという健康管理アプリにハマってしまって

ゲーム感覚で体調管理をしています!

カロリーとビタミンが少なすぎるらしく、

フルーツを食べながら是正中です😇


それでは、最近の活動状況をお届けします!


🍣NEWS

■新作マンガ作品について

現在ネーム制作40%くらいです!


まだ見栄えのある場所はないんですが

経過を少しでもお見せしたいので剣を奮うセリスちゃんを…

ネームのときの絵はこんな感じなんです😇



■新作イラストについて

来週更新分の白ちゃんイラスト着手しております!

ラフになる前の段階なのでお見せできないんですが

気合を入れて制作しますね…!



後、隙を見てフリーお絵かきを始めてみたので

ここでも共有します!


今回描いたのは珠ちゃん☺️

この枠は二次創作なんかも自由に描いていきたいですね!



▼過去作サマーセール今晩9/11(木)23:59までです!▼

------------------------------------------------------------

🍣2作目(白ちゃん)・・・50%OFF!

DLsite

(frame embed)


FANZA

(frame embed)


メロンブックス

(frame embed)




🍣1作目(珠ちゃん)・・・50%OFF!

DLsite

(frame embed)


FANZA

(frame embed)




▼直近の作品はこちら🍵▼

4作目(白ちゃん)

DLsite(発売中)

(frame embed)



FANZA(9月下旬発売予定)

(frame embed)



メロンブックス

(frame embed)




3作目(珠ちゃん)

DLsite

(frame embed)



FANZA

(frame embed)



メロンブックス

(frame embed)



ご感想・ご支援、励みになっています!ではまた!

------------------------------------------------------------

Thank you so much for checking in!


We’re already in the second week of September!

There was a beautiful full moon the other day—

were you able to catch a glimpse of it? 🌕


Lately, I’ve gotten hooked on a health management app called Asuken,

and I’ve been treating it like a game to keep track of my condition!

Apparently, I’ve been way too low on calories and vitamins,

so I’m currently making up for it by eating lots of fruit 😇


Now, let me share some updates on my recent activities!


🍣 NEWS

■ About the new manga

I’m about 40% done with the storyboard!


There aren’t really any polished parts to show yet,

but since I want to share at least a little progress,

here’s Celis swinging her sword…

This is what the drawings look like during the storyboard phase 😇


■ About the new illustration

I’ve started working on the upcoming Haku-chan illustration for next week’s update!

It’s still before the rough sketch stage,

so I can’t show it just yet,

but I’ll be putting my full energy into it…!


Also, I’ve started doing some free sketching whenever I get the chance,

so I’ll share that here too!


This time I drew Tama-chan ☺️

I’d also love to use this slot to freely draw some fanart now and then!

🍣2025/9/11 プチ制作経過 🍣2025/9/11 プチ制作経過 🍣2025/9/11 プチ制作経過

Comments

Kさんありがとうございます! 月食の事は把握できていなかったんですが、 貴重なタイミングだったんですね…! 来年無事に見られるよう応援しております🙏 セリスちゃん、活躍しているパートもしっかり作ってあげたいのでがんばってほしいです☺️

白珠

amanomeさんお久しぶりです! コメントありがとうございます☺️ オリジナルの一般絵はコメントいただける機会が少ないのでとてもうれしいです…! マイクラはお話を聞く限り やりこみ甲斐がありそうなのでいい時間を過ごせそうですね👏🍣

白珠

月食は、翌日出勤だったので断念しましたが、投稿などで見られて良かったです。 来年は休みを調整して見たいところです。 セリスちゃん、大立ち回りですね。

K

珠ちゃん、凛々しくて可愛い😍。 最近はマイクラをしてます😊。

amanome_yamato


More Creators