Hi Hi! hoy termine el set de Bulma! va a estar disponible desde el Tier 3 como set EXTRA , en estos dias dejo muestras de el set de Supergirl y el de Bulma para todos đ Me gusta mucho como quedo el traje! đĨ
Hi! Today I finished the set of Bulma! It will be available from Tier 2, these days I leave samples of the Supergirl and Bulma set for everyone đ I really like how the suit was! đĨ