SamuZai
meowx25
meowx25

fanbox


1月ありがとうございました!


1月、皆さんありがとうございました。

予定より絵をもう一つ描くことができてよかったです!


この間からはリクエスト絵を描いています!

2つ完成させた後、fanbox用の絵を描きます。

今月も二枚~三枚をアップロードする計画をしています!

では2月にもよろしくお願いします。

良い一日になりますように!

===================================== (。・∀・)ノ゙

Thank you to everyone in January!

It was nice to draw one more picture than planned.


Not too long ago, I've been drawing a request picture.

I'm going to finish these two and draw something for the fanbox.

I'm planning on uploading two to three pictures this month, too!

Please take good care of me in February, too.

Have a great day!


More Creators