3月ありがとうございました!
Added 2022-04-01 18:32:01 +0000 UTC3月になっちゃいましたね!
僕は漫画も練習中ですが まだもっとたくさんの絵を 描かないといけないと思います。
今回の4月もコミッションと、ファンボックス専用の絵を作業しそうです。
あなたが見たいキャラクターがあったらいつでもコメントで知らせてください。
私はファンボックスが下手なので良いアイディアはいつでも歓迎します
===================================== (。・∀・)ノ゙
March has gone!
I'm practicing cartoons, but I think I need to draw more.
I think I will also work on a commission and a picture for the fan box in April.
If there's a character you want to see, feel free to let me know in the comments.
I'm not good at fan boxes, so good ideas are always welcome!