4月ありがとうございました!
Added 2022-05-02 13:53:33 +0000 UTCこんにちは!4月の間ありがとうございました!
もう5月だなんて早いですね!
今月はコミッションとリクエスト作業をすると思います。
見たいキャラクターがいたら、いつでもコメントで教えてください。
私はいいアイデアはいつでも歓迎です!
===================================== (。·∀·)ノ゙
Hello! Thank you for April!
It's already May! It's early!
I think I'm going to work on commissions and requests this month
If there's a character you want to see, please let me know in the comments.
I always welcome good ideas!
Comments
Weiss Schnee from RWBY!
adaokijikuzan
2022-05-04 04:06:18 +0000 UTC