SamuZai
pigeon82
pigeon82

fanbox


Welcome Summer! *Doodle request*

Happy June coming! 친애하는 지원자 여러분을 위해 작은 6월 이벤트를 준비했어요. 댓글로 리퀘스트를 남겨주시면,추첨으로 3분을 뽑아 스케치 해드릴게요. 오늘도 행복하세용~~ I prepared a small event for those who support my Fanbox. Among the people who left "Request" comments, I'll give you 3 doodle request through a lottery. The request will be uploaded in June. ファンボックスを応援する方々のために、小さなイベントを準備しました。 「リクエスト」のコメントを残してくださった方々の中で、抽選で落書きリクエストを3つ差し上げます。 そのリクエストは6月にアップロードされる予定です。

Welcome Summer! *Doodle request* Welcome Summer! *Doodle request*

Comments

Pick!

82PIGEON

Pick!

82PIGEON

Pick!

82PIGEON

로보토미 코퍼레이션의 예소드 친구가 보고싶어요!! 언제나 피죤님 그림잘보고있어요♡♡

request for Hashida Haruka from blue period TT!! Thank you so much!!

푸른머리 늑대귀 여캐가 보고싶어용 피죤님이 그리는 여캐가 너무 좋아요!

I love your paintings! I'm also learning from you!

Thank you for your illustrations so much, they are a pleasure to see. All of your followers are in love with your abilities and skill. Thank you!

Oh my this is certainly closed already... I'd wish I could request to draw my oc. I'm in love with your work, I'll be glad to discover the chosen one !

In fact I want to request to draw my oc but… I think it might not suit you, don't mind it./////

I love you art and I’m so happy I will support you.I think in this time is too late for request. But I will support you more. Have a good day.

당신은 천사입니까? 기부 활동에 감사드립니다. 들고 싶다 세 명 안에. 원합니다. Genshin impact 의 Kaeya :D

Oh gosh I'm so happy you started something like this to support you. I would love to see some tutorials from you. like coloring hair, clothes, skin etc... I want to learn from the master pls! :3

Happy June!! Thank you for starting a fanbox so I can support your art more! 💖 I think what I would like to see the most is a video of how you draw your mandalas? They're so beautiful and I have always been curious about how you draw them!

작가님의 캐릭터로 리퀘를 달아도되나요? 작가님 캐릭터인 가니스트가 보고싶어요!

squirrel

피죤님 그림은 언제봐도 영롱합니다 u///u ❤❤❤ 실례하지만 엘소드의 노아 전직중 하나인 닉스 피에타 남기고갑니다... 좋은하루 보내세요..!

いつも素敵なイラストをありがとうございます! 82PIGEON先生の「FF14 Estinien」を見たいです!

Btw I use fanbox ¥1000/month but still see little guidance. Can I ask about the related material description files you have completed in the past ? https://www.pixiv.net/en/artworks/74253881

I can ask any character of Genshin impact>

request for Amuro Ray from Gundam

갓오브하이스쿨의 진모리 가능하신가요?ㅠㅠ

My request would be Ogata from Golden Kamuy! Thank you as always, Pigeon!

That's great! my request is a fanart of sakasaki natsume from ensemble stars ^^

흐아아ㅜㅏ들어오자마자 미남이 얼굴공격을 하고 있네요 너무 좋다정말... 죤님 캐릭터 디자인적인 면으로도 무좋아하지만 매번 옷감 재질표현이 황홀해서 실제로 만져보고 싶어지곤 합니다ㅋㅋ 제가 안 되어도 여태 못 본 다른 캐릭터를 피죤님 그림으로 볼 수 있다니 완전 이득뿐인 이벤트네요 하지만 역시 뽑혓으면 좋겠다... 그랜드체이스의 에르크나드 지크하트 프라임나이트 버전 신청합니다!! 러부!!♥

으와아~!!아니~~~이런 갓이벤트라니~~!!!♡♡ 대체.. 뭘 신청해야 잘 했다고.. 전.. 영원한 쿠덕이니 가면신사 스파클링 쿠키를 신청해보겠습니다!~~ 6월에도 쏟아질 죤님의 갓 그림들 대기줄 섭니다..희희🥰🥰

Love you~Thank you~~

피죤님 그림 너무 좋아요!!! 그림 항상 잘 보고 있습니다! 색감 구도 스케치.. 그냥 피죤님 그림이면 다 좋아욧 ㅠㅠㅠㅠ... 로스트 아크에 나오는 아만 신청하고갑니다!

If you feel like drawing a game character, I'd suggest Aslan Valcarios from Lord of Heroes :D He would look great in your style I'm sure ^^ Awesome work as always!!

당신은 천사입니까? OC도 가능합니까? (https://twitter.com/aerobe10/status/1370071486367592451)

Absolutely this! I would love a PSD of one of you works!

I love your art so much. I cant say which i want to see the most... but i love to see some tutorials (maybe with .psd?) maybe about anatomie or angle in illustrations!

크~👍👍👍 역시 피죤님 그림은 언제나 멋있어요!! 혹시 웹툰 전자오락수호대를 아신다면 매뉴얼이나 패치 신청합니다!☺☺

byo

몇년 눈팅만 하다가 이벤트에 얌치없이 나타납니당 ㅠㅠ 리그오브레전드 '세나' 보고 싶습니다! 어떤 스킨이든 넘 보구싶어용.... 피죤님 그림 항상 너무 잘보구...매번 사랑에 빠지구 있습니당....!온갖 미사여구를 붙이구 싶은뎅 ㅠㅠㅠ 언어능력이 퇴화해 버리네용 ㅠㅠ

beautiful drawing! could you draw Sarah from the rpg game "Your turn to die"?

안녕하세요. 이벤트있다고 댓글남기는.. 염치가 없지만.. 피죤님 자캐중에 분홍머리 오른쪽에 뿔이 있는 캐디가 화려한 친구에게 빠져있습니다. 이름도 모르고ㅜ 동쪽 마법사였나? 캐릭터 설정과 서사도 너무 궁금합니다ㅠㅠ 별개로 항상 응원하고 있습니다! 홧팅!!

Happy June, 피죤님!! 🌻 언제나 멋진 작품 감사합니다.

Can I request for you do witch hat atelier!!

Can i Request : Rengoku from "Kimetsu no Yaiba" shirtless please 🥺

tooth so cute!

I really love your work !!! So beautiful 😍😍😍😍

세상에ㅠㅠ 작가님 그림 너무 섬세하고 멋지고 좋아요...!!ㅠㅠㅠㅠㅠ 항상 응원하고 있습니다 🥰❤❤❤ 이벤트는 마법사의 약속(마호야쿠)에 나오는 오웬... 남기고가요..!ㅎ///ㅎ

あなたの絵はいつも美しいです!これからも応援します!

霧門

I love how you render! Especially hair, I would love to see a hair coloring tutorial (☆ω☆)

Oh wow, he's so gorgeous! I love the subtle blues in the shadows of his white shirt, and the way you paint hair is just the best. Where did people leave their requests? :0

cccalico

헉 .... 리퀘스트라니 특정한 캐릭터를 남기면 되는걸까요?? 맞다면 파라독스 라이브의 야토노카미 나유타 살짝 남기고 갑니다..! ㅠㅠ

😍❤️ They will look super amazing for sure!

아 세상에 그런데 작가님 그림이라면 다 좋아요...

교전


More Creators