パトロンの皆様、次のイラストの進行状況画像です。今年もハロウィンに向けてサキュバスのフタオを描くことにしました。今回は作風も経験もアップデートして、ちょっと違う感じになると思います😁 楽しみにしていてください Dear patrons, here is the wip for the next piece. I decided to draw succubus Hutao again this year for Halloween. This time with my updated style and experience, I think it will look a bit different 😁 Please look forward to it!
pantheon_EVE
2022-10-10 02:47:43 +0000 UTCWonderPancake
2022-10-10 02:05:00 +0000 UTC