うるさい💢。 サポーターの皆さん、辛抱強くお待ちいただきありがとうございます。これが完成したルーシーのアートです。 なんとか4日間で完成させることができました。正直、4日で完成したことに驚いています。ワイズも写っているし。一人で描くなら、次はもっと早い完成を目指せそうだ。 絵とオマケをお楽しみに.:) 応援ありがとうございました <3 Geez, what a yapper 💢 Dear patrons, thank you for being so patient. Here is the completed art of Lucy. I managed to finish this within 4 days, phew. Honestly I'm surprised it only took 4 days, and there's also Wise in the picture. If it's just a solo girl, I think I can aim for a faster completion date next time. Please enjoy the painting and the bonus ! :) Thank you for supporting me <3
Percyy
2024-10-16 21:20:49 +0000 UTC