ルーシーとワイズの続きです。なんて言ったらいいかわからないけど、ルーシーのこの2つの新しいアートワークの出来にはかなり満足していると思う。自分のアートスタイルでもっとやりたいことがなんとなくわかってきて、新しいスタイルが固まりつつあるようだ。励ましてくれた人、応援してくれた人、ありがとう。 ボーナス・アートワークをお楽しみください! Here it is, finally the continuation of Lucy and Wise. I don't what to say but I think I'm quite happy with how these 2 new artwork of Lucy came out. I kind of figured out what I'd like to do more in my artstyle and it looks like I'm beginning to solidify the new look. Thank you to everyone who encouraged me and supports me. Please enjoy the bonus artwork ! ☺
Percyy
2024-11-17 21:48:32 +0000 UTC