What if Dina and Maria were in a classic romcom anime? If you like the idea, maybe I can do more drawings in this alternate universe with both of them ;)
------
Qué pasaría si Dina y María estuvieron en un clásico anime romcom? Si les gusta la idea tal vez pueda hacer más dibujos en este universo alterno con ambas ;)
Fayruz
2025-06-13 06:01:13 +0000 UTC𝐻𝒶𝓎𝒶
2025-06-13 03:46:51 +0000 UTC