Hey All!
Thought I'd pass along with little W.I.P.
Still haven't put sound to it just yet, but it's coming along!
機械翻訳:
やあ、みんな!
ちょっとしたW.I.P.を伝えようと思ったんだ。
まだ音はつけていないけど、これからだ!
You can have your pokeball back
cappster
2024-05-30 04:09:23 +0000 UTCIron_Hawk
2024-05-29 04:51:53 +0000 UTC