I posted an additional audio version of "Doggy Style" and a 60 FPS version of it.
I hope you enjoy it.
Next week, I plan to post the X-Ray version and new WIP video, but since we do not have the data for the X-Ray, we are not sure if i will be able to complete it or not. In that case, please understand that there is a possibility that I may not be able to make either of the two posts and may have to take a break next week.
「Doggy Style」の音声追加版と60FPS版を投稿しました。
楽しんで頂けますと幸いです。
来週は断面図版と新規WIP動画を投稿の予定ですが、断面図に関してデータが揃っていないため完成させられるか微妙な状態なので、もしかするとどちらの投稿も出来ずに来週はお休みさせてもらうかもしれません。 その場合は再来週の投稿になる可能性が有ることを予めご了承下さい。