支援者の皆様、お世話になっております。かつよしです。 ギリギリまで作業をしていましたが、どうも今月は間に合いそうにないので今出来ているところまで公開致します。 あと細部の塗りと擬音&セリフ差分を入れて完成ですので、大変申し訳ございませんがもう少々お待ちいただけると嬉しいです。 それでは作業に戻ります。 かつよしでした。 ーーーーーーーーーーーー Dear supporters, thank you very much for your support. This is Katsuyoshi. I've been working on it up until the last minute, but I don't think I'll be able to finish it in time for this month, so I'm releasing it now as far as it's finished. I am very sorry, but I would appreciate it if you could wait a little longer. Now I'll get back to work. This is KATSUYOSHI.