Para variar voy con retraso en esto debido a otras tareas imprevistas que me han ido saliendo pero espero tener las dos cosas listas, pin up y screensaver para mañana. de momento aquí os dejo el WIP del screensaver,espero que os guste la cerveza :)
It,s ussual,i am late in this due to other unforeseen tasks that have been going out but I hope to have both things ready, pin up and screensaver for tomorrow. For now here I leave the screensaver WIP, I hope you like beer :)
KusoDibujo
2019-10-31 10:09:41 +0000 UTCEdo Nova
2019-10-30 10:43:44 +0000 UTC