Como buena friki que es de Star Wars, Trizia ha decorado el árbol con motivos de la saga , esperemos que el árbol sobreviva las navidades, aunque no se , tengo mis dudas.Este viernes despejaremos las dudas Aprovecho este post para felicitaros las navidades y desearos un feliz y póspero año nuevo que espero llegue con cosas buenas, que falta hace
Un abrazo a todos! :)
As a good Star Wars geek, Trizia has decorated the tree with motifs from the saga, let's hope the tree survives Christmas, although I don't know, I have my doubts. This Friday we will clear up the doubts I take this post to congratulate you on Christmas and wish you all a happy and happy new year that I hope comes with good things, All the best! :)
En Pelotas
2020-12-22 13:01:10 +0000 UTCEdo Nova
2020-12-21 09:56:29 +0000 UTC