Hola a todos, espero que con estas dos imágenes que ya teneis en vuestros mails, los que las disfrutéis integras despidáis el año como merece, espero y deseo que tengáis un buen final de año y una mejor entrada. Gracias a todos :)
Hello everyone, I hope that with these two images that you already have in your mails, those of you who enjoy them fully say goodbye to the year as it deserves, I hope and wish you have a good end of the year and a better entry. Thank you all :)
Pedro Perez
2021-01-01 19:34:21 +0000 UTCArt Tzi
2020-12-29 15:53:17 +0000 UTCGuillermo Vallejo
2020-12-29 15:17:50 +0000 UTC