Este viernes hay página nueva, siento el no haber podido postear mucho en estos días pero es que estoy de reestructuración del equipo que estaba obsoleto, a ver si en unos días vuelvo de nuevo a la publicación regular de cosillas.
This Friday there is a new page, I am sorry for not having been able to post much these days but I am restructuring the PC that was obsolete, let's see if in a few days I return to the regular publication of more images.