I'm just starting on Pixiv Fanbox! I already have a Patreon so people can support me and get high resolution drawings, but I wanted to make a Fanbox too because I love Pixiv.
I don't know if I'll make the same as Patreon or a more simplified version with just the hi-res packs.
If you see this, thank you for the interest!
--
Pixiv Fanboxを始めました。 私はすでにPatreonを持っているので、人々が私をサポートして高解像度の図面を手に入れることができますが、私はPixivが大好きなので私もFanboxを作りたかったです。
私がPatreonと同じものにするのか、それとも高解像度パックだけでもっと単純化したものにするのか私は知りません。
これを見たら、興味を持ってくれてありがとう!
SSS~