短くて要領がいい! どうぞお楽しみに :D
もっと描きたいけど、何か面白いことに挑戦するために、自分で作ったモンスターやトレーナーでパロディをやってみようかな。いかがですか?
とにかく、応援ありがとうございました
Short and to the point! Please Enjoy :D
I want to draw more of these "pokebattles", but maybe I'll try to do a parody with my own made-up monsters and trainers to try something interesting. Would you be up for that?
Anyway, thanks a lot for your support!

ポケモン最新作のリメイクを記念してヒカリが登場! レジェンズアルセウスの衣装もあります。ミニコミの続きを作ったので、後ほど公開してアップロードします。楽しみにしていてくださいね。 Here's Dawn to celebrate the newest Porkyman remake! Also including a Legends: Arceus outfit for good measure. Also made...