




















残りモザイクかけてお送りするだけなので、今日の27時までには一旦応募いただいた皆さまに継続特典お送りできそうです!大変お待たせいたしました。ここ1ヶ月ほどやられていたメンタルも回復基調でモチベ上がってきました!
I just need to apply the remaining mosaics and send everything out, so I should be able to deliver the continuation rewards to everyone who applied by 3 AM tonight! Thank you so much for your patience. After about a month of feeling mentally worn out, I’m finally starting to recover and feel more motivated again!